Sıkça Sorulan Sorular
Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?
- İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 30 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.
- Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Online siteniz üzerinden aldığım Yeni Sezon ürünlerin tadilatlarını nerede ve nasıl yaptırabilirim?
- Online sitemiz üzerinden almış olduğunuz;
- Yeni sezon ürün/lerinizin tadilatlarını ücretsiz olarak tüm mağazalarımızda (sezon+outlet) gerçekleştirebilmektesiniz.
- Outlet ürün/lerinizin tadilatları mağazalarımızda yapılamamaktadır.
- George Hogg markalı tekstil ürün/lerinizin tadilatını tüm Network outlet mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?
- Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde 30 gün içinde eş değer bir ürünle değiştirebilirsiniz.
Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.
- Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.
Kargo şirketi ile geri gönderim sürecini öğrenmek için tıklayınız.
Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?
Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.
Hediye ürünümü nasıl iade edebilirim?
Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 14 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.
Kargo şirketi ile ürünümü nasıl iade edeceğim?
Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "306085 -AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz ve siparişinize ait iade etmek istediğiniz ürün için aldığınız iade kodunu paylaşmanız yeterlidir.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) online kurye talep edebilirsiniz. (Ana Sayfa > Gönderi Yap > Tıkla Gönder)
- Size en yakın Yurt İçi Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz. (Size en yakın şubeyi öğrenmek için tıklayınız.)
Satın aldığım ürün için kargo ücreti ödeyecek miyim?
NetWork.com.tr'den verilen siparişlerde; 500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır. 500TL altındaki siparişler için kargo ücreti 49,90 TL'dir.
Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?
Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yatırılıyor?
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım?
Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.