İşlem Rehberi

Üye olma adımları

Network.com.tr'ye üye olmak için ana sayfamızdan, sağ üst köşede "ÜYELİK DÜNYASI" altındaki "ÜYE OL" seçeneğini tıklayın. "Üye olun" sayfasında Ad, Soyad, Cinsiyet, Doğum Tarihi, Cep Telefonu, E-Posta, Şifre bilgilerini eksiksiz doldurun. Üye olurken kullanacağınız e-posta adresinin doğruluğundan emin olunmalı ve aktif kullandığınız bir e-posta adresi tercih edilmelidir.

Eğer periyodik olarak e-posta adresiniz aracılığınızla sizinle iletişim kurulmasını istiyorsanız, "Ay Marka Mağazacılık A.Ş. gizlilik politikası, kişisel verilerimin kullanım-işlenmesi ve tarafıma ticari elektronik iletiler gönderilmesi için burada belirtilen şartlarda izin veriyorum.” başlıklı kutucuğu işaretleyebilirsiniz."Üyelik sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum." kutucuğunu işaretleyip "ÜYE OL" butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş vermek istiyorsanız ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek "Sepeti Onayla” adımında karşınıza çıkan ekrandan "Üye Olmadan Devam Et" butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Üye olmaksızın vermiş olduğunuz siparişe ilişkin bilgilendirmeleri sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden takip edebilirsiniz.

Ana sayfamızdan sağ üst köşede yer alan isminizin altındaki bölümünü tıklayarak, üyelik bilgilerinizi, siparişlerinizi, mesajlarınızı, listelerinizi ve son baktıklarınızı görüntüleyebilirsiniz.  

"Üyelik Bilgilerim" sekmesinin alt bölümünde bulunan “Kişisel Bilgilerim” sekmesindeki “Bilgilerimi Güncelle” alanından kişisel bilgilerinizi, “Bilgilerimi Güncelle” bölümünün yanında yer alan "Şifremi Değiştir" sekmesinden şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

"Üyelik Bilgilerim" sekmesinin alt bölümünde bulunan "Adres Bilgilerim" sekmesinden yeni adres bilgisi girebilir, adreslerinizi silebilir veya girdiğiniz adresleri düzenleyebilirsiniz.

"Siparişlerim"sekmesinden siparişlerinizi görebilir ve son durumları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Üye giriş adımları

www.network.com.tr adresine girin ve sağ üst köşedeki "ÜYELİK DÜNYASI" altındaki "Oturum Aç" linkine tıklayın. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin. "Giriş Yap " butonuna basın. Eğer şifrenizi unuttuysanız "Şifre unuttum" linkine tıklayın.

Açılan sayfadaki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve "Doğrulama Kodu" alanında görülen yazıyı girin. "Gönder" butonuna basın. Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.

Ürün satın alma adımları

www.network.com.tr adresine giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.Alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri, renk ve beden tercihlerinizi yaparak, sepetinize "SEPETE EKLE" butonu ile ekleyebilirsiniz.Sepetinize ürün eklediğinizde Sepete Ekle butonu altında ; "Ürün başarıyla sepete eklendi." ifadesi yer alacaktır. Bu ifadenin altında yer alan "Sepete Git" linkini tıkladığınızda "Sepetim" sayfasına yönlendirileceksiniz."Alışverişe Devam Et" ve "Satın Al" butonlarını göreceksiniz.

Alışverişe devam etmek istiyorsanız; "Alışverişe Devam Et" butonuna tıklayarak, alışverişinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.Farklı bir ürün daha sepetinize eklemeden, direkt satın alma yapmak istiyorsanız, "Satın Al" butonuna tıklayarak ilerleyebilirsiniz.

Alışveriş Sepetim sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir, İndirim Kupon Kodu'nu uygulayabilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Sepet sayfasının ilk aşamasında sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz."Satın Al" butonuna tıkladığınızda açılan sayfada "TESLİMAT & FATURA BİLGİLERİ" sayfasına yönlendirileceksiniz.

"TESLİMAT & FATURA BİLGİLERİ" alanında, siparişinizin adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, adres bilgilerinizi girerek kayıt oluşturup kaydetmelisiniz. Ayrıca, dilediğiniz takdirde www.network.com.tr’den satın aldığınız ürünleri size en yakın NetWork mağazasından da teslim alabilirsiniz.

Faturanızdaki adresin teslimat adresinden farklı olmasını istiyorsanız, "Fatura için farklı bir adres girmek istiyorum" seçeneğini tıklayarak fatura adresini giriniz. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz.  

Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi oluşturduktan sonra “Devam Et” butonuna tıklayarak "ÖDEME" alanına gelebilirsiniz. Alışverişinizde kullanmak istediğiniz ödeme tipini (kredi kartı) seçerek ve gerekli ödeme bilgilerini doldurarak "Ödeme Yap" butonuna tıklayarak bir sonraki adıma geçebilirsiniz.

Bu sayfada fatura ve teslimat adresleri, sepetinizdeki ürünler ve miktarı, ödeme seçeneğinizin doğrulunu kontrol etmeniz; Ön Bilgilendirme Koşulları'nı ve Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni okuyarak, sayfanın en üst solunda yer alan “Tüm bilgileri gördüm, Ön Bilgilendirme ve Sözleşmeyi okudum, içeriklerini kabul ediyorum ve onaylıyorum.” Kutucuğunu tıklayıp, "Ödeme Yap” butonuna tıklayabilirsiniz. Ödemeyi kredi kartı veya banka kartı ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

"Ödeme Yap" butonu kullanılarak yapılan alışverişlerde; banka ya da NetWork Güvenlik Birimi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ve/veya e-posta adresinden ulaşması gerekebilir. Kredi kartı sahibine kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişiniz kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edilebilmektedir. 

Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için; bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

Ödemenin yapılmasını takiben "Siparişi Onayla” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Sipariş işleminin tamamlanması ile siparişinizin onaylandığına dair bildirim yapılmaktadır. Bununla birlikte "Siparişlerim” sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz ile ilgili bilgiler e-posta adresinize de gönderilmektedir.

Satın aldığınız ürün, "Siparişlerim” sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilecektir. Sipariş dağıtıma çıktığı zaman teslimatı yapacak kargo şirketi tarafından SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz. Kargoya verildikten sonraki kargo aşamalarına "Siparişlerim” sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Dilerseniz ürününüz kargoya verilmeden önce Hesabım sayfanızdaki Üyelik Bilgilerim > Adreslerim alanından adres bilgilerinizde değişiklik yapabilirsiniz.

Sipariş özeti ve değişiklik yapma

Siparişinizi tamamlamadan önce girdiğiniz verilerin doğruluğunu kontrol edebilmeniz amacıyla, size alacağınız ürünler ve bu ürünler karşılığında ödeyeceğiniz KDV ve kargo ücreti dahil toplam tutar "Sipariş Özeti” başlığı altında açık bir şekilde gösterilir. Sipariş Özetini inceleyip değiştirmek istediğiniz ya da yanlış olduğunu düşündüğünüz bir bilgi varsa;

  • Sepetim sayfasında değişiklik yapmak isterseniz "Sepete geri dön” butonuna tıklayarak
  • Teslimat bilgilerinde değişiklik yapmak isterseniz "Adres düzenle” veya "Adres ekle” butonlarına tıklayarak
  • Ödeme bilgilerinizde değişiklik yapmak isterseniz "Değiştir” butonuna tıklayarak gerekli adres değişikliği yapabilirsiniz.
  • Siparişin tamamlanmasından önce kapat işaretini kullanarak (X) veya ödeme sayfasından çıkarak siparişinizi tamamlamayabilirsiniz.
  • Sipariş verildikten sonra, fatura kesilene kadar teslimat adresi ve teslim edilecek kişi bilgisini güncelleyebilirsiniz.

Siparişin iptali, iade ve değişim

Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

İADE İÇİN İSTEDİKLERİMİZ

  • 1. İade edilecek ürün
  • 2. Sitemizden almış olduğunuz iade kodunuzla, ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile ulaştırabilirsiniz. İade kodunu almak için linkteki adımları takip edebilirsiniz.

1. İADE EDİLECEK ÜRÜN

  • a- Kullanılmış veya hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • b- İade edilecek ürünün, 15 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

DİĞER ŞARTLAR ve İADE KARGO ÜCRETLERİ HAKKINDA

  • a- Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
  • b- İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN GÖNDERİLMESİ

İade edilecek ürün sadece anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından teslim alınabilir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulaşan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

SİPARİŞ İPTALİ

Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmemişse, Hesabım > Siparişlerim sayfasından ve network.com.tr/customer/orderquery sayfasından siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödeme kredi kartınızdan alındıysa iade işlemi kartınıza yapılır. Taksitli ödemeler, banka süreçleri gereği taksitli olarak iade edilir. Geri ödeme süreci bankanıza bağlı olarak farklılık gösterdiğinden, iadelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verilmiş ya da depoda toplama sürecinde ise iptal işleminiz gerçekleştirilemez.

DEĞİŞİM

Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde 30 gün içinde eş değer bir ürünle değiştirebilirsiniz.

Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız..

Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.

Kargo şirketi ile geri gönderim sürecini öğrenmek için tıklayınız.

Sözleşmeyle ilgili bilgilendirme

İşleminiz tamamlanmadan önce bilginize sunulacak Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni satış tamamlandıktan sonra sisteme gireceğiniz elektronik posta adresinize göndereceğiz ve 10 (on) yıl süreyle sizin için saklayacağız. 10 (on) yıl boyunca www.network.com.tr’den yaptığınız tüm alışverişlerle ilgili sözleşmelere Siparişlerim sayfasından ulaşabilirsiniz.

Alternatif uyuşmazlık çözüm mekanizmaları

Network (Ay Marka) ile Tüketici arasında doğan uyuşmazlıklarda, her yıl Aralık ayında Ticaret Bakanlığı tarafından yayınlanan parasal sınırlar kapsamında uyuşmazlık bedeli (i) yayınlanan parasal sınırın içerisinde ise Tüketici Hakem Heyeti’ne, (ii) bu sınırın üzerinde ise Tüketici Mahkemelerine başvurabilirsiniz. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.

Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz.

Kişisel verilerin korunması

Network elektronik ticaret işlemleri nedeniyle tüketicilerden elde ettiği kişisel bilgi ve verileri 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile tamamen uyumlu bir şekilde işlemekte ve gizli tutmaktadır. Network tarafından kişisel verilerin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere https://www.network.com.tr/content/gizlilik-ilkeleri linkinden ulaşabilirsiniz.