SIKÇA SORULAN SORULAR

 
Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?
  • -İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 30 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
  • -Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de  iade ile birlikte gönderilmelidir.
  • -İade işlemi için sevk irsaliyesinin arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir. (Fatura tüzel kişiler adına düzenlenmiş ise iade faturasının kesilmiş olması gerekmektedir.)
  • -Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?
  • İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.
  • Ürünlerinizi iade şartları dahilinde 30 gün içinde eş değer bir ürünle mağazalarımızda değiştirebilirsiniz.
Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?

Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.

Siparişimi ne zaman iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce, siparişinizi web sitemizdeki "Siparişlerim" bölümünden iptal edebilir, online müşteri destek merkezimizi arayabilir (444 3 662) veya onlinedestek@aymarka.com.tr ye e-posta gönderebilirsiniz.

Hediye ürünümü nasıl iade edebilirim?

Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 30 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.

Kargo şirketi ile ürünümü nasıl iade edeceğim?

Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "306085 AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir.

Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.

  • Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com)  gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
  • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İadelerinizi, iade talebiniz sırasında oluşturulan ve 7 gün geçerli iade kodu ile Yurtiçi Kargo şubelerinden ücretsiz gönderebilirsiniz.

Satın aldığım ürün için kargo ücreti ödeyecek miyim?

NetWork.com.tr'den verilen siparişlerde; 500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır. 500TL altındaki siparişler için kargo ücreti 49,90 TL'dir.

Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yatırılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım?

Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.